noverint

Bé, el 8 de gener vam comentar “Noverint Universi” de Joan Andrés Sorribes, juntament amb l’autor que ens va desglossar certs aspectes de l’obra com tan sols ho pot fer ell, amb passió sobre el tema, amb afany de fer entendre i de transmetre que allò més important per a ell és sens dubte aquells que semblen “actors secundaris” de l’obra, la gent del camp, del poble, el treballador, el pobre… en definitiva el vertader “actor principal” de la realitat…

Llàstima que vam oblidar fer una foto de record… Gràcies Joan!!

Els comentaris han sigut:

Encarna:

A mi haber pogut parlat amb el autor m’ha paregut una expèriencia enriquidora

Juanjo:

Car sia a tots sabut que haverem la reunió e jatsia faltaren qualque hom vam xalar d´allò pus. Misser Joan ens va dar explicacions de la novel.la tro ens van fer fora car era tard.
Vam xarrar de tot un poc i pusc dir que vam gaudir. Mercès al autor per sa presència.
(Que em perdonen els puristes l´atreviment)

Encarna:

Hr trovat a internet un article relacionat d’alguna manera amb la lectura d’aquest mes. L’aportaré a la reunió; http://www.muyinteresante.es/index.php/todas-reportajes/56/6309-idel-hambre-la-guerra-y-la-peste-libranos-senor-

Juanjo:

M´està agradant com ho descriu tot tan bé. la nevada resulta “poética”.També el llenguatge de la Edat Mitjana és molt interesant. Ara bé, desgraciadament em costa més llegir en la meua llengua materna. Estic aprenen moltes paraules i la història promet, però de moment em quede amb açò. Salutacions a tots!

Anuncis